A Nissan a Skyline sorozattal fektette le az utat a GT-R megjelenéséhez, amely ekkorra már igazi kultuszautóvá vált. A drifterek mai napig szívesen használják a régebb R32-es és főleg R33-as, R34-es kódjelű járgányokat is versenyzésre.
Több mint 215 ezres eladott példányszámával az R33 igazán népszerű autó volt a maga korában, így nem csoda, hogy a Nissan kupé és szedán változatot is készített belőle, ráadásul viszonylag széles volt a motorpaletta is.
A GTS-T modell 2,5 literes soros hathengeres motorja alapból 247 lóerőt teljesített, ami a maga korában is elég imponáló volt, azonban ezt a teljesítményt játszi könnyedséggel lehetett 500 fölé tornászni.
Az 1993-tól 1998-ig gyártott R33-asok közül az első év végén három tulajdonosnak megadatott, hogy elképesztő szintre emelje a teljesítmény egy több mint 50 ezer eurós csomag segítségével. A lóerőkúra végén a GTS-T 797 lóerőt és 900 Nm nyomatékot produkált, amely a maga korában és még most is elképesztő.
Az autók egyike most felbukkant
a német mobile.de-n, ahol "mindössze" 23,750 eurót kérnek érte, amely tekintve az állapotát nem is sok érte. A km órájába ráadásul még 100 ezer km sincs. Egyetlen gond talán csak az lehet vele, hogy a japán belpiacra készített autó természetesen jobbkormányos.
(Webrádió)
Galériánk
Véleménye van? Szóljon hozzá!