A KGST piacon az egyik legjobban keresett autó a Renault 12 alapokra építkező Dacia 1300 volt. Persze voltak vele gondok, de alapvetően megbízhatónak volt mondható. Mára természetesen kikoptak az utakról ezek a matuzsálemek, azonban valaki úgy gondolta, hogy mókás lehet gyorsulni vele. Az autó tulajdonosa összkerekesre alakította át a gépet, ráadásul a gyári helyett egy 1,8 literes turbós erőforrást helyezett a motorháztető alá.
Azonban az autó ellenfele se semmi, hiszen a 3-as sorozathoz tartozó 335d xDrive gyárilag 313 lóerős, ráadásul szintén összkerekes. A biturbó dízelmotor bivalyerős, nem csoda, hogy gyárilag 4,8 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, végsebessége elektronikusan szabályozott 250 km/h-ra.
Csakhogy mindkét autó motorjába belepiszkáltak és 500 lóerős!
Vajon a román csodagép vagy a bajor nyomatékgyár lesz a győztes?
(Webrádió)
Véleménye van? Szóljon hozzá!