Igaz a kínai "Huayra" nem a teljesítményéről lesz híres, hiszen a pici elektromos motor mindössze 4 lóerőt teljesít, így a végsebessége is 40 km/h-ban korlátozódik. A hatótávja sem mérhető össze egy Teslával, hiszen alig 80 km-t tehetünk meg egy feltöltéssel. Jó hír a vérbeli sportautó rajongóknak, hogy tervben van egy izmosabb változat is, amely 10 lóerős lesz és 60 km/h-val is "száguldhatunk" vele. Ez utóbbi verzió hatótávja 100 km lesz.
Az üvegszálból készített kaszni pehelykönnyű, hiszen mindössze 200 kg-ot nyom. Ahogyan az a képen is jól látszik, a kínai replika egész formaterve, beleértve a fényszóróját és a csak dísznek szolgáló "kipufogóját" is.
A középkonzol is meglehetősen puritán, egyszerű műanyag, a kormánykerék pedig légzsák nélküli. Egyedül egy kis érintőképernyő dobja fel a látványt.
A fiatal tervező hasonlóan fiatal korosztálynak álmodta meg a Huayra klónt, azonban az első prototípus elkészítése után elfogyott a a pénze, így összeállt Shandong Qilu üzletemberrel, akivel megállapodott a sorozatgyártásról. A mutatós de nem túl emberes "sportautó" ára 38.000 Jüan, azaz mintegy 1,6 millió forint.
(Webrádió)
Galériánk
Véleménye van? Szóljon hozzá!