Chris Harris autós újságíró ausztráliai nyaralása során sem tud szabadulni munkájától, így megkereste az egyik legjobb örömautót, hogy tesztelhesse.
Választása érthető módon a HSV Maloo GTS-re esett, amelynek motorházteteje alatt egy 577 lóerős, kompresszoros v8-as motor dohog. A 6,2 literes "big block" nem kevesebb, mint 740 Nm nyomatékot termel, így nem csoda, hogy driftelésre például egyenesen kiváló. Harris a teszt során úgy találta, hogy az autó meglepően kezes és mivel a hátsó tengely sem cipel túl sok súlyt, így semlegesen viselkedik. Az meg természetes, hogy egy hátsókerekes, bivalyerős autóval csapatja a tesztpályán, valószínűleg minden tesztelő hasonlóképpen tenne.
Egyébként a Holden a kétezres évek elején piacra dobta a Monaro harmadik generációját Ausztráliában, amit Angliában Vauxhall Monaro VXR néven ismerhetett meg a nagyérdemű és amely olyan jól sikerült, hogy még a szigorú Top Gear tv műsor csapata is díjjal jutalmazott. Első ránézésre a Maloo is hasonló sikereket érhet el a Holden HSV Gen-F GTS sedan-al együtt
.
(Webrádió)
Ha teheti, kérjük támogasson minket!
Támogassa a valóban minden párttól és önkormányzattól független
vidéki újságírást. Minden támogatást köszönünk, amelyet
portálunk tartalmának fejlesztésére fordítunk.
Véleménye van? Szóljon hozzá!