A Jobbik válaszokat vár a BKK online értékesítési rendszerével kapcsolatban

Belföld, 2017.07.24

A Jobbik közérdekű adatigényléssel fordul a Budapesti Közlekedési Központhoz (BKK) az online értékesítési rendszer bevezetésével kapcsolatos informatikai problémák miatt.

Stummer János, az ellenzéki párt budapesti elnöke hétfői fővárosi sajtótájékoztatóján azt mondta: kikérik a teljesítésigazolásokat és arra is kíváncsiak, ki írta alá a tesztfázis és az auditálás jegyzőkönyvét, továbbá ki állította élesre a rendszert.

Mint mondta, tisztán szeretnék látni, hogy fordulhatott elő, hogy "elbaltázta" a projektet a T-csoport.

Megerősítette azt is, hogy a Jobbik jogi osztálya felajánlja segítségét annak a 18 éves fiatalembernek, aki "felhívta az illetékesek figyelmét arra, milyen biztonsági rések tapasztalhatók". Hozzátette: az eset arra hívja fel a figyelmet, hogy az ország vezetői még a 20. században maradtak.

Stummer János azt is közölte, hogy párttársa, Mirkóczki Ádám a nemzetbiztonsági bizottságban is felveti az ügyet, választ kérve a kormány illetékeseitől arra, van-e más állami megrendelésre elvégzett informatikai fejlesztése a cégcsoportnak.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!