Nielsen: 5 százalékkal nőtt tavaly a háztartási vegyi áruk forgalma

Gazdaság, 2017.03.16

A háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a kiskereskedelem 2016. február és 2017. január között 388 milliárd forintos forgalmat bonyolított, 5 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest, miközben az eladott termékek mennyisége 1 százalékkal csökkent - közölte a Nielsen piackutató csütörtökön az MTI-vel.

A Nielsen nyolcvan háztartási vegyi és kozmetikum kategóriát mérő kiskereskedelmi indexe szerint a tusfürdőknek közel 18 milliárd forintos volt a forgalmuk a vizsgált időszakban, ez értékben 7 százalékos, mennyiségben pedig 6 százalékos növekedés az egy évvel korábbi értékekhez képest.

A dekorkozmetikumok (alapozó, szempillaspirál, körömlakk, szemceruza, rúzs) forgalma 2016. február és 2017. január között meghaladta a 10 milliárd forintot, így ez a szegmens ez az előző évi azonos időszakához képest értékben 16, mennyiségben 14 százalékkal bővült.

Az arc- és arcápolási termékek piacának 7 milliárd forint volt a forgalma a vizsgált időszakban, mennyiségben 13, értékben pedig 5 százalékkal növekedett az egy évvel korábbiakhoz képest.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!