Pozitív a fogadtatása a Magyar Turisztikai Ügynökség közeli országokban elindult kampányának

Gazdaság, 2020.06.30

Pozitív a fogadtatása a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindított, Magyarországot a közeli országokban népszerűsítő kampányának - mondta  Könnyid László, az MTÜ vezérigazgató-helyettese kedden az M1 aktuális csatornán.

A július végéig tartó, WOW Hungary nevű kampány során először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt a MTÜ. Elsősorban a közösségi médián, de televíziókon és óriásplakátokon keresztül is üzen az ügynökség a közeli országokból utazni vágyóknak. Mint mondta, a kampány során nemcsak saját nyelvükön szólítják meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmeket mutatnak be, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaznak meg. Korosztálytól függetlenül a gyógyvizek markánsan megjelennek a reklámokban - mondta, megjegyezve, hogy az idősebbeknek szánt tartalmakban a gasztronómiát és a tájak szépségét, míg a fiatalok esetén a kalandos élménykeresést, a hűsítő vizeket emelték ki.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!