Turisztikai Ügynökség: az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak

Gazdaság, 2018.10.17

Az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak, amelyet a Turizmus Summit 2018 konferencián mutattak be - mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az M1 aktuális csatornán szerdán.

Hozzátette: méréseik szerint az emberek elsősorban élményt keresnek az úti cél kiválasztásakor, a második helyen a biztonság szerepel. Ez komoly előnyt jelent Magyarországnak - húzta alá.

A világban komoly verseny van a városok, országok között a turistákért, befektetőkért vagy a munkaerő megtartásáért, vagy a rendezvényszervezésért. Ebben a versenyben jelent előnyt az országmárka - mondta.

Az MTÜ korábbi közlése szerint a márka kialakítása már nyár elején elkezdődött, amikor az ügynökség nyílt pályázatot hirdetett Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!