Budapest Airport: átlagon felüli a repülőtéri szolgáltatások színvonala Budapesten

Kék hírek, 2014.04.24

Az eddigi legmagasabb színvonalat érte el az utaskiszolgálás minősége az első negyedévben a budapesti repülőtéren - közölte a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetője csütörtökön az MTI-vel.

A repülőtér az ACI (Repülőterek Nemzetközi Tanácsa) által szponzorált ASQ (repülőtéri szolgáltatás-minőségi) felmérésén 4,04 pontos eredményt ért el, miközben az európai repülőterek átlaga ugyanebben az időszakban 3,85 volt. Az első negyedévében a Budapest Airport a szolgáltatási színvonal terén bekerült az európai repülőterek élmezőnyébe, ami a repülőtér-üzemeltető egyik kiemelt, hosszú távú célkitűzése volt - olvasható a közleményben.

Az ASQ felmérés keretében az utasok egytől öt pontig terjedő skálán értékelik a repülőtér szolgáltatásait 33 különböző területen. A budapesti repülőteret használó utasok különösen magasra értékelték a biztonsági személyzet alaposságát és udvariasságát, illetve a biztonsági ellenőrzőponttól a beszállítókapukig megteendő rövid távolságot. Elismerően nyilatkoztak a Budapest Airport szerint a légikikötő tisztaságáról és atmoszférájáról is.

Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója a közlemény szerint azt mondta, hogy az elismerés újabb ösztönzést ad ahhoz, hogy a régióban a legjobb szolgáltatási színvonalat nyújtsák.

Az ACI 2006-ban hozta létre az utasok véleményén alapuló repülőtéri szolgáltatás-minőségi felmérését, amelyben 50 ország 280 repülőtere vesz részt, 2013-ban 350 ezer utast kérdeztek meg beszállás előtt arról, hogy mennyire elégedettek a repülőtér szolgáltatásaival. A minden hónapban elkészülő felmérést azonos módszertan alapján, a repülőtér-üzemeltetőktől függetlenül készítik.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!

Ezt olvasta már?

Kövess minket a Facebookon!