Világgazdaság az M5-rõl
-külsõ-
2003 June 12, Thursday
Még nem tartanak ott a gazdasági tárca és az AKA Rt. közötti tárgyalások, hogy magyar kormány támogathatta volna a cég hitelfelvételi kérelmét.
|
MĂ©g nem tartanak ott a gazdasági tárca Ă©s az AKA rt. közötti tárgyalások, hogy magyar kormány támogathatta volna a nemzetközi cĂ©g hitelfelvĂ©teli kĂ©relmĂ©t, az EurĂłpai FejlesztĂ©si Ă©s BefektetĂ©si Banknál. A hĂr a Világgazdaság cĂmĂ» napilapban jelent meg, pontosĂtva Ă©s kiegĂ©szĂtve az e tárgyban közölteket. A kormány 2015-ig szĂłlĂł közĂşthálĂłzat-fejlesztĂ©si programja szerint, az M5-ös KiskunfĂ©legyháza Ă©s Szeged közötti szakasza 2006-ig kĂ©szĂĽl el, mĂg a várostĂłl az országhatárig tartĂł Ăştszakaszt a programban, a 2007-2015 közötti Ă©vekre tervezik. A kialakult helyzetrõl vĂ©lemĂ©nyt mondĂł politikusok ellentĂ©tes vĂ©lemĂ©nyt fogalmaznak meg az ĂĽgyben. Botka LászlĂł szocialista polgármester szerint, ez is a kormány elkötelezettsĂ©gĂ©t bizonyĂtja az M5-ös továbbĂ©pĂtĂ©sĂ©re, mĂg Rákos Tibor Fideszes kĂ©pviselõ Ăşgy vĂ©li, az autĂłpálya ismĂ©t remĂ©nytelenĂĽl távol kerĂĽlt Szegedtõl.
|
Világgazdaság |
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!