A teszt során kiderült, hogy az autó fürgébb elődjénél, méghozzá nem is kevéssel, hiszen 12 másodperccel hamarabb teljesítette a kört, mint az OPC változat. Az újdonság annak ellenére gyorsabb, hogy az elődje jóval erősebb motorral rendelkezik, hiszen 2,8 literes V6-os turbós motorja 325 lóerőt présel ki magából.
A GSi 2 literes feltöltős egysége ezzel szemben "csak" 260 lóerőt tud 400 Nm nyomaték kíséretében. A titok természetesen a súlycsökkentésben rejlik, hiszen az új sport Opel 160 kg-al könnyebb elődjénél. Azonban a fejlesztések sora itt nem állt meg, hiszen a GSi Brembo fékeket, 8 sebességes autómata váltót és 20 colos alufelniket is kapott, amelyen a Michelin Pilot Sport 4 S kerekei feszülnek. A jobb időeredmény persze nemcsak ezeknek, hanem az Opel Torque összkerékhajtásának is köszönhető, amelynél hátul két tengelykapcsoló helyettesíti a hagyományos differenciált. A GSi a tervek szerint elérhető lesz dízel motorral is.
(Webrádió)
Véleménye van? Szóljon hozzá!