A Családi Vállalkozások Országos Egyesülete (CSAVE) első, online workshopja, amelyhez hasonló sem volt eddig Magyarországon, a Google, a Facebook és a YouTube statisztikája szerint elsöprő sikert aratott.
A mindössze 10 napos kommunikációs időszakot követő nov. 24-25.-én, a Családban maradt ( www.csaladbanmaradt.hu ) című műhelymunka videóit a YouTube csatornán 158.200 alkalommal látták (110.000 egyedi felhasználó), összesen 353.880 percnyi videó nézettséggel, ami többszöröse az előzetesen elvárt eredménynek.
Dr. Rudas László az Egyesület elnöke elmondta: csak a facebook-on keresztül 182.164 felhasználót értünk el, 99.767 videó megtekintéssel. A látogatók 50%-a 25-44 év közötti, 68%-uk mobil készülékről nézett minket.
Miért érdekes ez? Mert ezek az adatok felhatalmaznak minket a folytatásra és arra, hogy intenzívebb párbeszédbe fogjunk a kormányzati képviselőkkel és egymással.
Folytatjuk a gyümölcsözően induló együttműködést az ITM-el, a SEED alapítvánnyal, a BÉT-tel. Bízunk benne, hogy a többi érintetthez is eljut az üzenetünk, amihez továbbra is várjuk a családi vállalkozások észrevételeit.
A jövőben is számíthatnak újabb online rendezvényeinkre!
Kiadó: Családi Vállalkozások Országos Egyesülete
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!