8. Az egyik legfontosabb új feltétel, hogy a vásárlási szándék nem elegendő a pályázatunk benyújtásához, meg is kell rendelnünk az adott e-modellt a kereskedőnél. Tehát a kereskedőnél meg érvényes megrendeléssel kell rendelkeznünk, csak ezt követően adhatjuk be a pályázatot. Mi a célja ezzel a kiírónak? Ezzel kiküszöbölhető, hogy sokan beadják, de mégis meggondolják magukat, így elveszik a lehetőséget más pályázótól. Ezt követően jogosan merül fel a következő kérdés: De mi van akkor ha mégsem kapjuk meg időközben a pályázati összeget, például forráskimerülés miatt? Szinte biztos vagyok benne, hogy meg fogja kapni, az előző támogatási program esetében is történt keretemelés. A kereskedők is rugalmasak voltak már a tavalyi pályázat során is, költségmentesen (foglaló, előleg elvesztése nélkül) el lehetett állni a megrendeléstől, ha időközben valamilyen oknál fogva mégsem kapta meg a pályázó az állami támogatást.
9. Új, könnyítő feltétel jelent meg az e-"tesztautókra" vonatkozóan is. A teljesen új e-autók mellett a korábbi 6 hónapos maximális élekort az új pályázat megduplázta, immáron maximum 12 hónapos e-autóra is igényelhető a támogatás. A futásteljesítményre vonatkozó maximum 6000 kilométeres korlát megmaradt. A könnyítésnek köszönhetően még több kedvezőbb árú e-autó jelenhet meg a kínálati oldalon.
Kiadó: Magyar Elektromobilitási és Technológiai Egyesület
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!