A BKK hivatalos közleményén keresztül hívja fel az utasok figyelmét arra, hogy ha nem illedelmesen viselkedő sofőrrel találkoznak, akkor nyugodtan jelentsék fel a kollégát.
A feljelentés a sofőröknek prémium megvonást, a szolgáltatónak kötbérezést jelent. Az utasok a külön felszólítás nélkül is - bármikor - tehetnek panaszt a nem illedelmesen viselkedő járművezető ellen. Különös, hogy az internetes felhívás december elején látott napvilágot, amikor hamarosan itt van a karácsony.
Szakszervezetünket felháborítja a BKK hozzáállása a szolgáltatókhoz, ezért szeretnénk felkérni a BKK-t, hogy álljon el a felhívástól és ne uszítsa az utazóközönséget a járművezetőkre, amikor a december köztudottan fokozottan stresszes az utasok számára is, a forgalmi szituációk sem nevezhetők ekkor szokványosnak. A járművezetők a fokozott terhelés alatt is próbálnak helytállni A felhívás a lehetséges konfliktushelyzetek kiélezését okozhatja az utasok és a járművezetők között, ami nem lehet a célja senkinek. Kérjük az utazókat, hogy legyenek türelemmel, különösen, hogy a csúcsforgalomért, a vásárlási rohanásért nem a járművezetők a felelősek.
teljes cikk megtekinthető: https://nesze.org/site/2019/12/06/feszultsegteremto-a-bkk-felhivasa/
Nsz sajtó
Kiadó: Nemzeti Szakszervezet
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!