Áprilistól kétszintű hitelesítést vezet be az útdíjfizetési szolgáltató

Belföld, 2019.03.12

Áprilistól kétszintű ügyfélhitelesítést vezet be a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. a weboldalain bankkártyás vásárlásoknál - közölte a NÚSZ Zrt. kedden az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint az újítást az ügyfelek biztonsága és az esetleges bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében vezetik be. A NÚSZ online felületein tavaly több mint 800 ezer tranzakciót hajtottak végre, közel 60 milliárd forint értékben.

A kétszintű ügyfélhitelesítés mindössze pár másodperccel hosszabbítja meg a NÚSZ Zrt. weboldalain (ematrica.nemzetiutdij.hu, illetve hu-go.hu) az internetes vásárlás idejét. A bank minden egyes e-matricás, illetve e-útdíjas vásárlási, fizetési tranzakció esetén megerősítő kódot küld az érintett bankkártyához tartozó, a kártyakibocsátó banknál megadott telefonszámra. Az ügyfél - a már megszokott kártyaadatok (név, kártyaszám, lejárat, CVC/CVV kód) mellett - ezzel a kóddal tudja megerősíteni és végrehajtani a NÚSZ online felületein kezdeményezett pénzügyi műveletet, és befejezni az elektronikus fizetést - ismertették.

Felhívták a figyelmet arra: az ügyfeleknek ellenőrizniük kell a kártyakibocsátó bankjuknál megadott telefonszámukat, hogy valóban jó mobilszámra menjen a bank üzenete.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!