#Barba Italiana - prémium minőség Olaszországból

Belföld, 2021.02.17

Olaszországról mi jut először eszünkbe? A dolce vita? Egy pohár bor vagy Aperol spritz? Netán a pizza Margherita friss paradicsommal, sajttal és bazsalikommal? Netán egy elegáns férfi, szabott öltönyben, hanyag eleganciával, tökéletes körszakállal, modern pompadour frizurával?Akármit is társítunk az olaszokhoz, az biztos, hogy jó lesz a kicsengése.

Fodrász Miért? Mert az olasz életérzés vidám, harsány, napsütéssel, illatokkal, aromákkal.  

A klasszikusnak számító Ízek, imák, szerelmek című filmben Julia Roberts a rohanó amerikai életét cseréli le Róma világára. A jóízű ételek, a sármos férfiak, az elegáns nők mind olyan atmoszférát teremtenek, amelyre a világ jelentős része vágyik. Egy közelmúltbeli kutatás térképen ábrázolta, hogy az egyes országok lakói leginkább hová mennének nyaralni. Elsöprő többség választotta Olaszországot…

Mit adott a csizma nekünk?

A csizma alakú ország (már földrajzilag is stílusos…) szülötte a Ferrari, a Maserati, a Lamborghini, a Fiat, az Alfa Romeo. Ezeket az autókat mindenki ismeri. A pizza, a spaghetti, a lasagne, a minestrone, az Aperol, a Martini - minden étlapon, minden konyhában ott vannak. Aztán Rómeó és Júlia története (a történet csak!). Minden színésznő Júlia szeretne lenni. Dante és az általa megénekelt Pokol. A Tom Hanks alakította tudós-professzor, aki a Da Vinci-kód után nyomoz, és még sorolhatnánk.

És el is érkeztünk az olyan brandekhez, mint a #Barba Italiana. Giacomo De Nardis - aki ugyan meglepően kevés követővel rendelkezik az Instagramon - egy fiatal olasz férfi, aki megalapította azt a márkát, ami nagyon rövid idő alatt jelentős karriert futott be. 2015 óta már a világ több mint 40 országában kaphatóak a férfi szépségápolási termékei.

#Barba Italiana - a márka

A természetes alapanyagok az olajesszenciák hatására épít, amelyek között jelentős szerepet kap a szőlő. A növény maga történelmi jelentőséggel bír, hiszen egészen a mitológiáig kell visszanyúlni, ha az eredetéről beszélünk. A szőlőmagolaj erős antioxidánsai már önmagukban fegyvertények, nem beszélve a vitamintartalmáról. Ez az anyag az egyik fő összetevője a termékeknek, legyen szó hajápolásról, hajformázásról vagy borotválkozásról.  

A termékek nem tartalmaznak olyan mesterséges adalékokat, mint a paraffin, a parabének, az SLS, SLES és a GMO, ráadásul a kész termékeket nem tesztelik állatokon. A #Barba Italiana márka így elegyíti a természetes anyagokat, az etikusságot és a környedzettudatosságot, amelyek a prémiumminőségen felül meghatározóak a brand életében.

#Barba Italiana otthon és a szalonban

A márka termékei már otthoni felhasználásra is elérhetők. Ennek célja, hogy a két barbershop látogatás közti időben is fenntartható legyen a férfiak számára ugyanaz az állapot, mintha szakértő kezek gondoznák a hajukat vagy szakállukat.  

A szalonok barberei pedig a márka saját programjában vesznek részt, hogy bárhol a világon azonos szolgáltatást nyújthassanak.

(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!