Javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér megítélése az utasok körében

Belföld, 2019.07.18

Javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér megítélése az utasok körében 2019 második negyedévében - közölte csütörtökön a repülőtér üzemeltetője az MTI-vel.

A Budapest Airport tájékoztatása szerint az 5-ös skálán mért általános elégedettségi mutató a tavalyi 3,71 pontról 2019 második negyedévének végére 3,83 pontra emelkedett. Az utasok visszajelzése alapján jelentős mértékben fejlődött a terminálok tisztasága és a repülőtér általános atmoszférája, ugyanakkor a parkolással kapcsolatos szolgáltatásokat nem tartják megfelelőnek.

A felmérést világszerte több mint 700 repülőtér bevonásával, nemzetközi szabványok szerint, negyedévente készítik.

Az utasok 36 különböző szempont alapján értékelik az őket leginkább érintő repülőtéri szolgáltatásokat 1-5-ig terjedő skálán. A kutatás kiterjed a repülőtéri szolgáltatásokra, a terminálok tisztaságára, a légikikötő általános atmoszférájára, a vásárlási lehetőségekre, az utastájékoztatási rendszerre és a terminálokon történő eligazodásra is.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!