A legforgalmasabb napokat az ünnepi időszak adta, az online térben a november végi akciós hétvégén, az üzletekben december 22-én vásároltak a legtöbben - számoltak be róla.
Gyaraki Dávid, a vállalat marketingvezetője a közleményben ismertette, hogy tavaly 7 millió darab játékot adtak el, legtöbbet a társasjátékokból, a Lego készletekből és a kreatív játékokból.
Az átlagos kosárérték online 20 százalékkal 12 ezer forintra, áruházi vásárlás esetén 4,4 százalékkal 7910 forintra nőtt 2020-hoz viszonyítva - jelezte a marketingvezető.
Tavaly megkezdődött a társaság törökbálinti logisztikai központjának részleges automatizációja, emellett Szegeden, a műemlékvédelem alatt álló, ikonikus Sóház épületének munkálatainak jelentős része megvalósult - ismertették.
A Regio Játékkereskedelmi társaságot 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A 100 százalékos magyar tulajdonban álló játékforgalmazó országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, több mint 500 embert foglalkoztat, és csaknem 25 százalékos a részesedése a hagyományos magyar játékpiacon - írták.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!