A helyettes államtitkár elmondta, a Coop Rally megmutatta, nem elég előállítani a kiváló minőségű élelmiszereket, hírt is kell adni róluk. Ebben a munkában az Agrárminisztérium és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal is partner kíván lenni - tette hozzá.
Kifejtette, ma még a vásárlók 75 százaléka az ár alapján választ termékeket. "Szeretnénk elérni, hogy a jövőben minél inkább a minőség alapján döntsenek, egyre több jó minőségű, egészséges magyar élelmiszert vásárolva, és ezzel a nemzetgazdaságot is erősítve" - fogalmazott.
Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke elmondta, hogy a Coop Rallyt a magyar élelmiszerek népszerűsítésére és a partnerek tevékenységének megismertetésére szervezik.
A 2018-as rallyn közel 100 élelmiszeripari, kiskereskedelmi, szolgáltató és média cég csapata több mint 105 autóval Nyugat-Magyarország hat meghatározó gyártó és forgalmazó központjához, valamint két Coop tagvállalathoz látogatott el.
A verseny győztese a Metsa Tissue Hungary Kft. csapata lett.
A Coop üzletláncnak 1700 településen mintegy 2700 boltja van, és további 2000 üzletet lát el áruval, naponta 1,5 millió vevő fordul meg üzleteiben. A 100 százalékban magyar tulajdonú Coop gazdasági csoport csaknem 700 kis- és középvállalkozást számlál, több mint 30 ezer alkalmazottjával az ország egyik legnagyobb kistelepülési foglalkoztatója. A csoport árbevétele 2017-ben az előző évhez képest több mint 20 milliárd forinttal nőtt, és elérte a 604 milliárd forintot.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!