NMHH: továbbfejleszti a személyes ügyfélkiszolgálás minőségét a Vodafone Magyarország

Gazdaság, 2024.05.29

Megállapodást kötött a Vodafone Magyarország és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) média- és hírközlési biztosa, ennek célja, hogy a szolgáltató továbbfejlessze személyes ügyfélszolgálati tevékenységét, ezáltal támogatva a hatóság fogyasztóvédelmi törekvéseit - tájékoztatta az NMHH kommunikációs igazgatósága és a telekommunikációs cég szerdán, közös közleményben az MTI-t.

Mint írták, a megállapodásban foglalt intézkedésekkel a Vodafone elsődleges célja, hogy az ügyfelek elégedettségét szem előtt tartva javítsa a személyes ügyfélszolgálati ügyintézés során nyújtott tájékoztatás minőségét. Ezen cél mentén alakítják át az ügyfélszolgálati munkatársak képzését, hogy a kollégák minél érthetőbb, átláthatóbb tájékoztatást adhassanak az ügyintézés során.

A Vodafone Magyarország emellett az üzletekben kihelyezett digitális eszközökön is információt nyújt az ügyintézés folyamatáról és a lényeges tudnivalókról. A Vodafone kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a szolgáltatásait, a szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlatait, az ügyfélkiszolgálást egyre jobban az ügyfelek igényeihez igazítsa és ezzel növelje az ügyfélélményt.

A közleményben idézik Kastory Edina média- és hírközlési biztost, aki elmondta: hivatala rendszeresen együttműködik a szolgáltatókkal az ügyfélkiszolgálással, a panaszügyintézéssel kapcsolatos jó gyakorlatok előmozdítása céljából, annak érdekében, hogy a lehető legméltányosabb intézkedésekkel lehessen biztosítani az előfizetők érdekeinek érvényesülését.

Bányai Tamás, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója úgy fogalmazott: "a Vodafone Magyarországnál folyamatosan azon dolgozunk, hogy mind szolgáltatásainkkal, mind az ügyfélkiszolgálás minőségével ügyfeleink igényeihez illeszkedjünk. Utóbbi kapcsán kiemelt fontossággal bír az ügyintézés során nyújtott tájékoztatás minősége, a folyamatok átláthatósága. Az NMHH-val kötött megállapodásunk révén a következő időszakban azon fogunk dolgozni, hogy továbbfejlesszük ezen folyamatainkat a hatóság iránymutatásait is figyelembe véve" - mondta.

A közlemény szerint a korábbi években más szolgáltatókkal is létrejött hasonló megállapodás, amelynek köszönhetően a gyakorlat érezhetően méltányosabb lett.

A média- és hírközlési biztos arra számít, hogy ez a trend a jövőben is folytatódik. A mostani önkéntes vállalással a hivatal és a Vodafone kapcsolata új partneri szintre lépett.

Kastory Edina reményét fejezte ki, hogy az együttműködés a korábbiaknál is hatékonyabban szolgálja az előfizetők érdekeit - olvasható a közleményben.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!