A társaság az együttműködésben rejlő lehetőségekkel indokolta a tulajdonszerzést. A nagykereskedők ellátására szakosodott, balatonlellei központú FrissHal Kft. jelentős élelmiszerláncok beszállítója, feldolgozóüzeme minden elvárásnak megfelel, de a vendéglátásban nincs nagy részesedése. A Matusz-Vad épp ezen a területen rendelkezik erős pozíciókkal mint alapanyag-beszállító, Ausztriában, Magyarországon és Szlovákiában csaknem 8 ezer vendéglátó egységet lát el hűtött és fagyasztott élelmiszerrel - írták.
A tranzakciót követően a cég friss hal forgalmazásával bővíti a kínálatát, emellett technológiai fejlesztéseket is tervez, és azt ígéri, hogy a kétszeresére emeli az alkalmazottak számát a FrissHal Kft.-ben. A vállalati stratégia szerint nehéz időszakokban kell fejleszteni, hogy a nehézségek elmúltával jobbak lehessenek az eredmények - tette hozzá Matusz Balázs elnök-vezérigazgató.
A Matusz-Vad Zrt. több mint 2 ezer terméket forgalmaz és 44 márkát képvisel 22 országból, miközben öt saját márkával is rendelkezik. A idei árbevétel várhatóan eléri a 25 milliárd forintot - olvasható a közleményben.
Beszámolója alapján a társaság tavaly 19 milliárd forintot meghaladó árbevétellel és több mint 657 millió forint nyereséggel zárt. Külföldi értékesítéseinek összege meghaladta a 2 milliárd forintot. A honlapjukon olvasható cégbemutató szerint a Matusz-Vad 1994-ben családi vállalkozásként jött létre, és a máig saját tulajdonban maradt.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!