A webáruház készítésének alapjai

IT/Tudomány, 2020.12.20

Manapság rengeteg webáruházzal találkozhatunk az interneten. Sokak szerint elég, ha feltöltjük termékeinket, azonban egy webáruház esetében is fontos a marketingvezérelt felépítés.

Adnetmedia Miért? Mert ebben az esetben még több vevőt szerezhetünk. A következő cikkben a profi webáruház készítés rejtelmeibe leshetsz bele egy kicsit jobban.  

Első lépések

Az első és legfontosabb lépés a piac felmérése, hiszen tisztában kell lennünk azzal, hogy mire van szükségük a vásárlóknak, milyen kondíciók felelnek meg nekik és persze hogy mennyit hajlandóak fizetni érte. A célcsoportnak így egy egzakt ajánlatot fogalmazhatunk meg. Persze az is fontos, hogy a konkurencia és annak termékei kapcsán is tisztán lássunk. Mivel ma már webáruházak tömege van jelen az interneten, a kisstílű árharc helyett sokkal inkább érdemes a szolgáltatás minőségének fejlesztésére hangsúlyt fektetnünk.

Marketingfunkciók

Ma már egyetlen webáruház sem működhet azon alapvető marketing funkciók nélkül, amelyek segítik az értékesítést.

Az azonnali kapcsolatfelvétel kifejezetten fontos a mai világban, éppen ezért a mobilnézet kapcsán az is lényeges, hogy megjelenítsünk egy úszó hívógombot.

A Facebook felületén szintén kiaknázhatóak a kommunikációs funkciók, mint amilyen a chat vagy a megosztás. Ez utóbbi kapcsán talán nem közvetlen személyes kapcsolattartásról beszélünk, mint a chat esetében, de kifejezetten hasznos a népszerűsítés, kommentek szempontjából.  

Természetesen nem ér véget az okos funkciók sora, hiszen a hírlevél, mobil landing page vagy a webáruház készítés analitika előnyeit is kiaknázhatjuk. A webáruház tehát egy alapfelület, emellett fontos a közösségi média kampányok megfelelő menedzselése is. Az Adnet Media Facebook hirdetéskezelő tippjeivel ebben is sikeres lehetsz!

Miért éri meg profikkal dolgoztatni?

Hiába is tagadjuk, a weboldalunk, webáruházunk felülete bizony nem mindig hozza az elvárt eredményt. Kivéve, ha profikkal készíttetjük el. Ilyenkor minden óhajod teljesül, minden hasznos funkció beépítésre kerül, nincsenek korlátok. Ráadásul abban is biztos lehetsz, hogy működési garancia is jár majd. Egy valami 100%, mégpedig az, hogy olyan marketingvezérelt online felületed lesz, amely szó szerint önműködésbe kezd.

A marketingvezérelt weboldalak eltérnek a hagyományos website-októl, hiszen a webfejlesztést mindent esetben alapos piackutatások előzik meg. Ilyenkor felmérik a potenciális ügyfelek igényeit, a célcsoportod jellegzetességeit, igényeit. Csak ezt követően kerül megtervezésre a weboldal struktúrája, designja, a kapcsolattartás legcélszerűbb módja, s gyakorlatilag a komplett marketingstratégia.  

Mi lesz ennek az eredménye? A potenciális ügyfelek száma és a bevétel aránya is növekedni fog, ehhez pedig semmilyen erőfeszítésre nincs szükség. Szóval a marketingvezérelt webáruház vagy weboldal az alapja mindennek!

(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!