Hogyan profitálhatunk a legtöbbet az animációkból?

IT/Tudomány, 2019.06.18

Az animációs videókból egyaránt profitálhatunk akkor, amikor a vállalkozásunk arculatánkívánunk ráncfelvarrást végezni, egy vadonatúj eszközzel szeretnénk megszólítani acélcsoportunkat, illetve amennyiben hatékonyabban akarjuk kommunikálni a termékünkelőnyeit vagy a szolgáltatásunk pozitív hatásait.

Ebben a rövid bejegyzésben konkrét példákon keresztül fogjuk szemléltetni, hogy egész pontosan miként tudjuk kiaknázni az animációs videókban rejlő lehetőségeket.

Miként profitálhatunk az animációkból?

Animációs videók segítségével frappánsan, tömören és lényegre törően tudjuk megfogalmazni termékünk vagy szolgáltatásunk hozzáadott értékét. Ennek köszönhetően a célcsoportunk is könnyebben fog majd vásárolni.

Ezen kívül teljesen új szintre emelhetjük cégünk online jelenlétét. A hagyományos reklámok és az élőszereplős videók manapság már kevésbé képesek áttörni az ingerküszöböt. Az
animációk ezzel szemben az újdonság erejével hatnak, ami nagyobb érdeklődést vált ki a célközönségünkből is. A markánsabb, erőteljesebb és eredményesebb kommunikáció jobb elérést, több konverziót, ezáltal hosszabb távon magasabb bevételt fog eredményezni.

Termékelőnyök új köntösbe csomagolva

Bizonyos termékek értékesítése meglehetősen nehéz feladat, mert az általuk kínált haszon elsőre nem egyértelmű, a közönség pedig elsőre csak a magas árat érzékeli velük
kapcsolatban. Pontosan ilyen kihívást jelent például a Spinális székek eladása, melyek kapcsán az előnyök egyszerű és világos kommunikálása kulcsfontosságú az eladás szempontjából. Egy másfél perces animációs oktató videóban hatékonyan emelhetjük ki, hogy ez a szék gyógyírt jelent azoknak az irodai munkát végző személyeknek, akiknek a hátfájás megnehezíti a mindennapjait.

Tartalmilag egy ilyen animáció természetesen érintheti az ülőmunka következtében fellépő egészségügyi nehézségeket, bemutathatja a Spinális széket, mint lehetséges megoldást, illetve a használatból fakadó konkrét előnyöket is részletezheti pontokba szedve. Egy, a piacon eddig ismeretlen szolgáltatás sikeres bemutatása A fogyasztók körében teljesen ismeretlen szolgáltatás sikeres bemutatása komoly kihívást jelent a cégek számára. Elvégre egy olyan megoldás kipróbálása iránt kell vágyat ébreszteni, ami egészen idáig ismeretlen volt.

Animációs videó segítségével úgy emelhetjük ki szolgáltatásunk egyértelmű hasznát, hogy a videót megtekintő érdeklődőkben nem fog kérdőjel maradni a szolgáltatásunk hasznosságával kapcsolatban. Egyúttal hatékonyan tudjuk érzékeltetni az általunk kínált új metódus teljes folyamatát, eloszlatva ezáltal bármilyen kétséget.

Felesleges mellébeszélés helyett tehát egy olyan promóciós videót tarthatunk majd a kezünkben, amely másfél perc leforgása alatt korlátlan számú potenciális vásárlót fog hozni a cégünkhöz.
(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!