A cég megállapította, hogy ennek a vásárlási módnak a terjedése nem lassult, ami azt vetíti előre, hogy "a fogyasztói szokások digitalizálódása" irányába halad a kereskedelem.
A legnagyobb növekedés az elektronikai háztartási cikkek értékesítésénél figyelhető meg, ahol csaknem megháromszorozódott az online rendelések értéke, a rendelések száma pedig több mint másfélszeresére nőtt. 2020-hoz képest a lakberendezési tárgyak rendelésének értéke 126 százalékkal nőtt.
A platform felmérése szerint a világjárvány számos családi vállalkozást is arra kényszerített, hogy online árulja termékeit, becslésük szerint ezt a folyamatot jelentősen gyorsította a koronavírus-járvány.
Hozzátették, hogy a nyári hónapokban általában csökkenni szokott az online kereskedelem iránti kereslet a vásárlók részéről, ennek ellenére az idén június és augusztus között a platform által támogatott kereskedők rendeléseinek értéke 66 százalékkal, a rendelések száma pedig 49 százalékkal nőtt.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!