Először várja pop-up store üzlet az érdeklődőket a Budapest Central European Fashion Weeken

Kultúra, 2020.09.10

Most először egy különálló pop-up store-ban lesznek megvásárolhatók az őszi-téli szezon darabjai a Budapest Central European Fashion Week ideje alatt szeptember 20-ig.

A rendezvény alkalmából felállított ideiglenes üzlet ruhákkal és kiegészítőkkel várja vásárlóit a Fashion Streeten. Az érdeklődők minden nap déltől este nyolc óráig tekinthetik meg a magyar divattervezők termékeit - közölte a Magyar Divat & Design Ügynökség csütörtökön az MTI-vel.

Az ügynökség által szervezett Budapest Central European Fashion Week idén igazi exkluzív élménnyel készül a divatrajongóknak, akik első kézből szerezhetik be a 2020/2021-es őszi-téli szezon darabjait a Deák Ferenc utca 19. szám alatt kialakított pop-up store-ban. Az üzlet kínálatában a magyar divatvilág neves márkái kapnak helyet. A látogatók az Elysian, Virag Kerenyi, Maison Marquise, Nini, Nubu, Romani Design, Sentiments Couture, Kata Szegedi, Tomcsanyi, VIKTORIAVARGA és Zsigmond Dora Menswear ruhái és kiegészítői közül válogathatják össze az őszi-téli ruhatárukat, de kinézhetik a következő táskájukat, ékszerüket vagy szemüvegüket is, hiszen Babushka Jewelry, Tipton Eyeworks, TAU Budapest, Vengru és Wessely Jewel termékeit is kiállítják.

A pop-up store vevői amellett, hogy a legújabb trendekhez illeszkedő ruhadarabokkal frissíthetik fel gardróbjukat, támogatják a magyar divatipart is.

Az érdeklődők szigorú egészségvédelmi szabályok betartása mellett látogathatják a pop-up store-t: kizárólag maszkban lehet tartózkodni az üzletben, amely egyidejűleg csak korlátozott számban fogad vásárlókat a csoportosulások elkerülése érdekében.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!