Hétfőn reggel több új parkolóautomatánál tapasztaltak hasonló hibát az autósok. Eddig csak mechanikus hibák jöttek elő a rendszerben, elakadt a papír vagy egy-egy érme. A mostanit a szoftver okozhatta. Körülbelül az órák 20 százalékánál fordult elő ilyen gond. Majó-Petri Zoltán, a Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy azonnal értesítették a magyar beszállítót, és a cég két szervizmérnököt küldött a hiba elhárítására. Mivel szoftveres problémáról van szó, ezt úgy próbálják kijavítani, hogy újra indítják a rendszert.
Hétfőn este 6-kor a rendszer leállt, újraindították és frissítették, ettől reméltek megoldást. Részben sikerült is orvosolni a bajt, ám vannak még kérdőjelek. Aki a rossz automata miatt nem tudott jegyet váltani, azt nem fogják megbüntetni a parkolóőrök. Akire pótdíjat rónak ki, az reklamálhat, és ha a közelben tényleg nem működött az óra, akkor ezt elengedik neki. Kedden délután már 10 automatából 9 működött, de a rendszer végső helyreállítása csak szerdán várható.
(Webrádió)
Véleménye van? Szóljon hozzá!