Milyen időpontfoglaló rendszert érdemes választani?

Belföld, 2022.01.17

Nehéz az ügyfelek és a vendégek bejelentkezését követni? Rengeteg idő elmegy az adminisztrációs feladatok elvégzésével? Akkor érdemes időpontfoglaló rendszert használni, melynek köszönhetően több munkaóra felszabadulhat az adminisztrációs feladatok terén.

Billingo
A hagyományos telefonos vagy e-mailes bejelentkezések rendkívül sok adminisztrációs munkával járnak, sok időt vesznek igénybe. Helyette érdemes modern időpontfoglaló rendszert használni, melynek segítségével egyszerűen követhetőek a bejelentkezések, a lemondások és a változások egyaránt.

Nincs szükség telefonálásra és várakozásra a bejelentkezéshez

A profi időpontfoglaló rendszer előnyei közé tartozik, hogy a nap 24 órájában elérhető, akár az éjszaka közepén is be tudnak jelentkezni az ügyfelek. Ráadásul ennek a rendszernek köszönhetően sokkal komolyabbnak és megbízhatóbbnak tűnik a vállalkozás.

Az ügyfelek vagy a vendégek számára vonzó, hogy nincs szükség telefonálásra és várakozásra a bejelentkezéshez, csupán néhány kattintással tudnak időpontot foglalni. Továbbá azt egyszerűen módosíthatják vagy törölhetik is, nincs szükség hozzá magyarázkodásra.

Minden szolgáltató számára kiváló lehetőséget nyújt

A modern foglalórendszer további előnye, hogy az ügyfelek automatikus emlékeztetőt is kapnak közvetlenül az időpont előtt, melynek köszönhetően elkerülhető az a kellemetlen eset, hogy megfeledkeznek a foglalásról. Ez a rendszer minden szolgáltató számára kiváló lehetőséget nyújt, hiszen rengeteg időt és energiát lehet vele megspórolni.

Ráadásul a foglalórendszerrel a számlázás is automatizálható. Ehhez csupán arra van szükség, hogy API segítségével össze legyen kötve az időpontfoglaló rendszer az online számlázó programmal. Ráadásul a számlázási adatok beírásával sem kell foglalkozni, mivel azokat a foglaláskor elkéri a rendszer, majd pedig megjeleníti a bizonylat kiállításakor.

Három népszerű időpontfoglaló rendszer

Számos időpontfoglaló rendszer elérhető, melyek közül kiválasztottunk három népszerű változatot. Az egyik az YCLIENTS ügyviteli rendszer, mely segíti a vállalkozás irányítását, az üzleti folyamatok automatizálását és a foglalások egyszerű kezelését. A másik népszerű rendszer a BWNET, mely a fodrászok, a manikűrösök, a pedikűrösök és a kozmetikusok kedvence. Az automatizálásnak köszönhetően megkönnyíti a szépségiparban dolgozók mindennapjait.

A harmadik népszerű program a Salonic, mely teljes mértékben hazai fejlesztésű ügyfélkezelő rendszer. A foglalási rendszerének és a beépített marketingfunkcióinak segítségével megkönnyíti a szolgáltatóiparban dolgozók mindennapjait. Természetesen minden rendszer lehetőséget nyújt az időpontok manuális felvitelére, módosítására és törlésére. Ez akkor fontos leginkább, ha a vendég vagy ügyfél ragaszkodik az e-mailes vagy telefonos időpontfoglaláshoz.

(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!