A vízközmű-szolgáltatókra is kiterjeszti az elégedettségi felmérést a MEKH

Gazdaság, 2017.03.30

Jövőre a vízközmű-szolgáltatókra is kiterjeszti a felhasználói elégedettségi felmérés rendszerét a Magyar Energetikai és Közmű-szolgáltatási Hivatal (MEKH).

A hivatal csütörtöki közleménye szerint a felmérés módszertanát bemutatták a szolgáltatók képviselőinek és jelezték, hogy számítanak a javaslataikra és véleményükre a részletek kidolgozásánál.

Felidézték, hogy az elégedettségi mérés az elmúlt 21 évben csak a villamosenergia- és földgázszolgáltatókra vonatkozott, legutóbb 10 ezer fogyasztó vett részt benne.

A közleménye idézi a MEKH fogyasztóvédelmi főosztályvezetőjét, aki szerint az elmúlt években lezajlott a víziközmű-szektor szerkezeti átalakítása, de a szolgáltatások további javításához - a jogszabályi követelmények betartásán túl - a felhasználók visszajelzésére is szükség van.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!