A CED az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében kiemelte: a közép-európai régióban nagy népszerűségnek örvendő ingyenes tréningsorozat budapesti állomásán a vállalkozói lét szinte valamennyi aspektusát érintették az előadások, beszélgetések. Szó esett egyebek mellett a hatékony marketingstratégiáról, a külpiacra lépés lehetőségeiről, a gördülékeny generációváltásról.
Az export, a külpiac és a vállalkozásfejlesztés témájában című beszélgetés során a CED, a HEPA, illetve az AMC vezetői mutatták be az általuk képviselt cégek szolgáltatási portfólióját, illetve az állami cégek nyújtotta lehetőségeket. Hozzátették, hogy a csütörtökön tartott rendezvény nagyon népszerű volt, már két héttel az esemény előtt elfogytak a szabad helyek.
A CED közleménye szerint a két éve indított tréningsorozat a budapesti konferenciát követően ismét az országhatáron túl indul körútra, Erdélybe, illetve a Felvidékre.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!