Az ügyfélszolgálatok megtartását sürgeti a Jobbik

Belföld, 2024.12.11

(MTI) - A "totális digitalizáció" engedése vagy erőltetése helyett a Jobbik arra kötelezné a hivatalokat és a szolgáltatókat, hogy tartsanak fenn személyesen is felkereshető ügyfélszolgálatot - közölte szerdai budapesti sajtótájékoztatóján Z. Kárpát Dániel, az ellenzéki párt alelnöke, országgyűlési képviselője.

A politikus arról beszélt: sokan "egyfajta digitális kényszerzubbonyként" élik meg, hogy az ügyintézés során robotokkal és QR-kódokkal, applikációkon keresztül kell kommunikálniuk.

Az egyetlen normális megoldásnak azt nevezte, hogy maradjon meg minden jelenleg meglévő ügyintézési lehetőség addig, amíg meg nem szűnik a kereslet iránta, mondván, a digitalizáció lehessen az azt választók "gyorsítópályája", de vegyék figyelembe azok igényeit is, akik ódzkodnak ezektől a megoldásoktól.

Nagyon sokan vagyunk, akik nem akarják összeláncolni magukat az okostelefonjukkal, és nem akarnak hátrányokat elszenvedni, amiért nem applikációkon keresztül és nem QR-kóddal intézik az ügyeiket - fogalmazott Z. Kárpát Dániel.

Hangsúlyozta: nem lehet a polgárokra erőltetni egy olyan folyamatot, amellyel többségük elégedetlen és irritálva érzi miatta magát.

Z. Kárpát Dániel kiemelte: korlátozni kell a mesterséges intelligencia hozzáférését olyan adattömegekhez, amelyek alkalmasak emberek profilozására vagy arra, hogy hátrányba hozzanak bizonyos csoportokat.

(MTI)

Címkék

pártok Jobbik
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!