Digitális alkalmazás segíti a hallgatókat a szegedi egyetemen

Belföld, 2021.05.19

Digitális alkalmazás segíti a hallgatókat a Szegedi Tudományegyetemen (SZTE) mindennapjaik megszervezésében a szorgalmi és a vizsgaidőszakban.

A felsőoktatási intézmény közkapcsolati igazgatósága által az MTI-hez eljuttatott közlemény szerint a Neptun rendszerre épülő alkalmazás hasznos információkat jelenít meg, mint például az oktató és a tanterem nevét, miközben a térképnézet pontosan megmutatja, hol lesz az adott óra vagy vizsga; az útvonaltervező pedig segít megtalálni a tanteremhez vezető leggyorsabb utat. A chatbot minden felhasználó saját óra- és vizsgarendjét mutatja a kezdéskor szükséges első regisztráció után, a rendszeres frissítéseknek köszönhetően naprakészen, az esetleges terem- vagy időpontváltozásokat követve. A chatbot előnye, hogy nem szükséges hozzá semmilyen applikáció letöltése, a szolgáltatás eléréséhez csak egyszeri, a Neptun-kódot igénylő regisztráció kell.

A felhasználóbarát, az óratípusokat és a vizsgákat különböző színnel jelölő felületen az egyes órára vagy vizsgára kattintva jelennek meg a részletes információk - köztük a kreditek száma is -, így áttekinthető és követhető a naptár. Ha valaki a másnapi óráira kíváncsi, elég a "holnap" szót beírnia, vagy ha a következő vizsgája időpontját szeretné megtudni, a "következő" szóval is tud keresni.

Az Órarend chatbotot a RoboRobo munkatársai fejlesztették, akik valamennyien az SZTE egykori diákjai, a tesztelésben pedig több mint ötven szegedi hallgató vett részt.

Szakál Péter, az SZTE oktatási igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban hangsúlyozta, hogy az egyetem növelni szeretné a hallgatók elégedettségét.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!