Három éves a BudapestGO - Számos fővárosi kulturális intézménybe és előadásra lehet kedvezményesen bejutni, az applikációban váltott bérlettel

Belföld, 2025.02.03

Februárban lesz hároméves a BudapestGO, ez alkalomból, aki az alkalmazásban a hónapban bérletet vált, számos fővárosi kulturális intézménybe és előadásra kedvezménnyel vásárolhat jegyet - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) hétfőn az MTI-vel.

Közleményük szerint február 14-én ünnepli harmadik születésnapját a BKK alkalmazása, a BudapestGO.

Az évforduló alkalmából február 1. és 28. között húszszázalékos kedvezménnyel lehet jegyet vásárolni az applikációban vásárolt bérletekkel a Katona József Színházba, az Örkény István Színház születésnapi nagykoncertjére, a Budapest Film mozijaiba, az Illúziók Múzeumába, a Cinema Mysticába és a Magyar Zene Házába.
A kedvezményeket a Katona József Színházba, az Örkény Színházba, valamint a Magyar Zene Házába online vásárlás során - a bkk.hu/jegyek-es-berletek/ajanlatok/szulinap oldalon - elérhető kuponkóddal, míg a Budapest Film Zrt. mozijaiba, az Illúziók Múzeumába, a Cinema Mysticába a BudapestGO-ban vásárolt bérlet felmutatásával helyszíni jegyvásárláskor lehet felhasználni.

Online vásárlás során a húszszázalékos kedvezmény március 16-ig váltható be a Katona József Színház nagyszínpados előadásaira, az Örkény István Színház születésnapi nagykoncertjére, valamint a Magyar Zene Házának Hangdóm 360 mozi immerzív vetítéseire.
Helyszíni jegyvásárláskor a kedvezmény a BudapestGO-ban vásárolt érvényes bérletek bemutatásával, valamint jegypénztárakban kihelyezett QR-kód beolvasásával szintén március 16-ig váltható be a Budapest Film Zrt. mozijaiban - Corvin, Puskin, Művész, Toldi, Tabán, Kino -, az Illúziók Múzeumában, valamint a Cinema Mysticában.

A BKK a kulturális kedvezmények mellett saját szülinapi Spotify-listával is készül a BudapestGO születésnapjára, amely az open.spotify.com/user/317kfcn56q2abhhvqzhs2ycnqira oldalon érhető el.

A BKK közleményében kitért arra, hogy az integrált utazástervező és jegyvásárló alkalmazását rendszeresen közel másfél millióan használják havonta, összesen pedig hétmillió letöltést generált. Emellett a BKK ügyfelei eddig összesen több mint 26 millió jegyet és bérletet vásároltak digitálisan, és több mint 122 millió útvonalat terveztek meg a BudapestGO-ban.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!