NMHH: nőtt a támogatói aktivitás a műsorszámok szponzorációjában a Duna TV-nél és az RTL Klubnál

Belföld, 2019.09.05

Nőtt a támogatói aktivitás a televíziós műsorszámok szponzorációjában a Duna TV-nél és az RTL Klubnál 2019 első fél évében - közölte a televíziók támogatási gyakorlatáról készült tanulmánya alapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága csütörtökön az MTI-vel.

A közleményben azt írták, a Duna TV-nél 5520-ról 6086-ra, az RTL Klubnál 18 502-ről 20 359-re nőtt a hirdetések száma a 2018-as azonos időszakhoz képest. A TV2 esetében azonban 44 146-ról 38 988-ra csökkentek a szpotok - tették hozzá.

Ismertették, a vizsgált csatornák - RTL Klub, TV2, Duna TV, Duna World, M4 Sport, Sport1, Sport2, Story4, Viasat3 - 17 372 órányi műsoridejében 1038 cég 68 491 szponzorüzenete jelent meg.

A leggyakrabban előforduló támogató cég 2084 megjelenéssel a Saint-Gobain Kft. volt, amelyet a Baumit Kft. követ 1651 szpottal és a Leier Hungária Kft. 1630 üzenettel. A legtöbb szponzorüzenetet, 15 700-at a TV2 időjárás-jelentésében mutatták be, ezt az RTL Klub Drága örökösök című sorozata 2238-cal,a Duna TV Család-barát című műsora pedig 2221-gyel követte - olvasható a közleményben.

Hozzátették: a teljes tanulmány az NMHH holnapján elérhető.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!