A vasúttársaság közleményben hangsúlyozza, az egyes kocsi fuvarozás kormányzati támogatási rendszerének bevezetése teszi lehetővé a magyar fa piaci versenyképességének hosszú távú megőrzését, és ezzel munkahelyeket véd meg a vasúti ágazatban.
Felidézik, hogy a Rail Cargo csoporthoz tartozó vállalatok és az erdőgazdaságok vezetői nemrégiben egyeztettek a témában.
Részletezik, hogy a Rail Cargo Logistics Hungaria (RCL-HU) az erdőgazdaságok által különböző helyeken feladott szórt küldeményes vagonokból hat gyűjtőponton irányvonatokat képez.
A feladat teljesítésében közreműködnek a Rail Cargo Hungaria, valamint a Rail Cargo Carrier horvátországi és szlovéniai leányvállalatai.
A Rail Cargo csoporton belüli szoros kooperációnak köszönhetően Zalaegerszeg és Osoppo között - az eltérő magyar és a szlovén áramnemmel egyaránt működő - Vectron mozdonyok továbbítják gyorsan és gazdaságosan a faküldeményeket. A vállalatcsoport arra törekszik, hogy más határátmeneteken is hasonló innovatív közlekedést valósítson meg - írják a közleményben.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!