A TIM országos munkavédelmi kampányt indít

Gazdaság, 2022.07.02

Felhívjuk felhasználóink figyelmét, hogy a 09.10 órakor kiadott, A TIM országos munkavédelmi kampányt indít című anyagunk 3. bekezdését a közlő módosítása miatt pontosítjuk, a zenekar neve helyesen:



Punnany M a s s i f

Felhívjuk tisztelt felhasználóink figyelmét, hogy a hitelesség érdekében a javításokat hajtsák végre a felhasznált anyagon!

PONTOSÍTOTT VÁLTOZAT - A TIM országos munkavédelmi kampányt indít

Budapest, 2022. július 2., szombat (MTI) - A munkavállalók és a munkáltatók munkaügyi szemléletformálásának érdekében országos kampány indul július elején - közölte a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) Facebook-oldalán szombaton.

A kezdeményezés célja a munkajogi és munkabiztonsági tájékozottság és tudatosság növelése, ami hozzájárul a munkabalesetek és a foglalkozási megbetegedések megelőzéséhez, a jogszerű foglalkoztatáshoz - írták.

A kampány jelmondata az, hogy Legyen oké, központi eleme pedig egy videóklip, amelynek zenei alapját a Random Trip adta, dalszövegét pedig a Punnany Massiftól Wolfie (Farkas Roland) alkotta meg.

A kisfilm az online felületek - YouTube, Facebook - mellett kormányablakokban is látható lesz. A további kampányelemekkel óriásplakátokon, rádiószpotok és interaktív nyereményjátékok formájában lehet majd találkozni, de közösségimédia-tartalmak is jelennek meg a témában.

A TIM jelezte, hogy a kampány a munkavédelmi előírásokon és speciális veszélyforrásokon túl a munkavállalók bejelentésének, szerződtetésének, munkabérének és a munkaidejükre vonatkozó szabályok megismertetésének a fontosságára is felhívja a figyelmet.

A klip a TIM Facebook-oldalán megtekinthető.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!