TV műsor

Az aludoboz a jövő! – a HELL és a XIXO példát mutat a nemzetközi vállalatoknak

Gazdaság, 2019.10.08

A HELL ENERGY Magyarország a környezettudatos stratégiájának köszönhetően az elmúlt öt évben mintegy 95 százalékra növelte a környezetbarát aludobozos termékek arányát portfóliójában. Saját aludobozgyára megépítésével a cég elkötelezte magát a teljesen újrahasznosítható alumíniumcsomagolás mellett.

Hell energiaital A HELL ENERGY hosszútávú stratégiájának köszönhetően, minden évben emelkedik az aludobozos termékek aránya a HELL és a XIXO márkák esetében. „Ez a mostani eredmény igazán fontos mérföldkő, de itt még nem állunk meg. A társadalmi felelősségvállalás jegyében a HELL ENERGY fontosnak tartja az emberi értékeket, a környezettudatos gondolkodást és a jövő védelmét. Ezért öt éven belül 99 százalék lesz az aludobozos csomagolás aránya a portfóliónkban – mondta el Pantl Péter a HELL ENERGY kommunikációs és marketingigazgatója. Az elmúlt időszakban nagyon sok hír jelent meg a mérhetetlen PET szennyezésről, mint például az, hogy a nagy nemzetközi gyártók pusztán Magyarországon évente 1,5 milliárd darab műanyagpalackot termelnek, amelynek nagyrészét nem hasznosítják újra. Ezzel szemben az aludobozok végtelenszer, és teljes mértékben újrahasznosíthatók. Ráadásul átlagosan 60 nappal azután, hogy a fogyasztó a szemetesbe dobta, új termék készülhet az alumíniumhulladékból.

„Példát szeretnénk mutatni a nemzetközi vállalatoknak, és szeretnénk egyértelművé tenni fogyasztóink számára is, hogy a HELL és a XIXO márkák elkötelezettek a környezetvédelem iránt. Az általunk gyártott prémium minőségű italok mintegy 95 százaléka, már most is teljes mértékben újrahasznosítható aludobozokban kerül forgalomba” – tette a hozzá Pantl Péter.
A HELL ENERGY 2017-ben adta át a 42 000 négyzetméteres QUALITY PACK dobozgyárát, amely évi 1,2 milliárd darabos kapacitással, világszínvonalon képes gyártani 250 ml-es
alumínium italdobozokat és doboztetőket.  

„A HELL ENERGY egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető márkával, saját tulajdonú modern töltőüzemmel, és alumínium italdobozgyárral rendelkezik,
ami páratlan stratégiai pozíciót jelent globális szinten is. Az általunk gyártott alumínium dobozok teljesen, és bármennyiszer újrahasznosíthatók, így joggal nevezhetjük a jövő csomagolásának – nyilatkozta Csereklye Barnabas, a HELL ENERGY ügyvezetője.

A HELL ENERGY-ről:

A HELL ENERGY a világ egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG márkája, termékeit elsősorban Európa és Ázsia országaiban értékesítik. A HELL ENERGY egy 2006-ban, családi vállalkozásban létrehozott márka, amelyet napjainkban is ugyanaz, de immár ’családi multiként’ működő cég tulajdonol. Rekordidő – alig négy év – alatt hazánk piacvezető energiaital márkája lett, majd a kiváló koncepciónak, az erőteljes sales stratégiának és hatékony marketingnek köszönhetően a HELL ma már világszerte több mint 50 országban elérhető, és piacvezető energiaital márka többek között Romániában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban, Bulgáriában is. . A vállalat 2017 óta a termékek csomagolását is maga gyártja saját tulajdonú, legmodernebb eszközökkel felszerelt alumínium italdobozgyárában, a QUALITY PACK-ban. 2018-ban a HELL ENERGY egyedülálló globális reklámkampányát a hollywoodi sztár, Bruce Willis közreműködésével forgatta. Idén pedig a folyamatos termékinnovációnak köszönhetően belép a tejalapú, fogyasztásra kész kávék piacára is új, Energy Coffee termékcsaládjával. A HELL ENERGY sikerének két fontos alappillére a magas minőség, valamint a kedvező ár-érték arány.
(Webrádió)


Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!