A magyar FaceKom Kft. az MBH Bank megbízásából fejlesztette ki az ügyfélkiszolgálási pontokat, amelyekben helyi ügyintéző személyes közreműködése nélkül lehet ügyet intézni. Az okoskapszulában lehetőség van a teljesen privát és biztonságos távoli ügyintézésre. A kapszula és a kezelőfelület akadálymentes elérhetőséget is biztosít - emelték ki.
Az első kioszk a héten nyílt meg Miskolcon.
Az MBH Bank mintegy kétmillió lakossági és vállalati ügyféllel rendelkezik. Összesített mérlegfőösszege meghaladja a 10 600 milliárd forintot. Jelenleg ez a bank rendelkezik a legtöbb fiókkal Magyarországon.
A FaceKom Kft. távoli nagyvállalati digitális ügyfélazonosítást, elektronikus aláírást és kapcsolódó ügyfélkiszolgálást biztosító digitális megoldásokat nyújt a pénzügyi, a közmű, a fintech és a közigazgatási szektor szereplői részére. A magyarországi pénzügyi szektorban meghatározó szereplő a távoli digitális ügyfélazonosítás területén.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!