A szövetség célja megmutatni, hogy a jól végzett markingtevékenység szerteágazó és hatékony támogatást nyújt nem csak mikro, de makro szinten is: motorizálja a gazdaságot, üzleti célokhoz segít, miközben széleskörű eszközparkja révén egyre inkább kiemelt szerepet játszik a társadalmi és környezeti kihívások kezelésében, illetve a technológiai megoldások implementálásában - írták közleményükben.
Az idén decemberben 35 éves szakmai szervezet szerteágazó projektek, illetve programok mentén fogja össze és képviseli a szakma teljes közösségén túl az üzleti élet szereplőit is - tették hozzá.
Hinora Ferenc, az MMSZ újraválasztott elnöke immár 12 éve irányítja folyamatosan a szervezet működését.
A közlemény szerint az elnök elmondta: a szervezet ma már megkerülhetetlen tényezője a hazai marketing és kommunikációs szakmának. Az elnök szerint további kiemelt területeken el kell mélyíteni a szervezet szakmai, közösségi és társadalmi hatását. Ezek közé sorolta a szakmai utánpótlás nevelését, a nemzetközi szakmai tudás importját és a magyar tudás exportját, valamint a minőségi szakmai tartalmak előállítását.
(MTI)
Véleménye van? Szóljon hozzá!