Szabó Szilvia a biatorbágyi Príma üzletnél tartott sajtótájékoztatón elmondta: minden várakozást felülmúlt a vásárlók aktivitása és lelkesedése, ahogyan elkezdték használni a rendszert. Hozzátette, hogy pár hét alatt, augusztus közepére már elérte a napi 4-5 milliót a visszavitt italcsomagolások száma.
A MOHU célja, hogy az italcsomagolások minimum 90 százalékát visszaváltsák Magyarországon - mondta.
Szabó Szilvia a MOHU EPR-vezetője elmondása szerint a százmilliomodik palack visszaváltása igazolja a rendszer bevezetésének helyességét, és azt, hogy a vásárlók elkötelezettek a környezetvédelem, illetve a fenntarthatóság iránt.
Kiemelte: a MOHU feladatának tekinti, hogy minden vásárló számára elérhető és kényelmes megoldást kínáljon a palackvisszaváltás területén. Ennek érdekében fejlesztik és bővítik a hálózatot, amelynek rendszerében már több mint 3 ezer automata és közel ezer kézi visszaváltó működik az országban, és számuk folyamatosan bővül. "A cél, hogy a következő években elérjük a napi 6-7 milliós visszaváltási mennyiséget" - jelentette ki Szabó Szilvia.
Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója elmondta, a cégcsoport azon dolgozik, hogy a vevőknek minél több helyen rendelkezésére álljon a visszaváltás lehetősége, hiszen a vásárlók kiszolgálása az elsődleges szempontjuk. Tapasztalataik szerint a forgalomnövelő kényelmi szolgáltatás alapvetően jól vizsgázott, és már a bevezető szakaszban is kiugróan magas érdeklődés övezte a visszaváltást.
"A fogyasztók fogékonyak az edukációra, tudatában vannak a visszaváltási lehetőségeknek, ismerik és aktívan használják is a rendszert" - mondta az igazgató.
A visszaváltó automaták működését Till Attila műsorvezető, a MOHU nagykövete mutatta be az eseményen. Beszélt arról, hogy öttagú családban él, így bőven felgyülemlenek náluk a visszaváltani való palackok, ezért családja már rutinos a visszaváltásban.
(MTI)
Címkék
MOHU
REpont
Galériánk
Véleménye van? Szóljon hozzá!