NAV: az ügyfelek továbbra is a megszokott csatornákon kérhetnek segítséget adózási kérdésekben

Gazdaság, 2024.03.01

Március elsejétől az adóhivatal általános tájékoztatási tevékenységét az országos illetékességgel működő tájékoztatási igazgatósága látja el, az ügyfelek továbbra is a megszokott csatornákon kérhetnek segítséget adózási kérdésekben - közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénteken az MTI-vel.

Kiemelték, a szervezeti változást az átláthatóbb működés és a még hatékonyabb munkaszervezés indokolta.

Az ügyfelek kérdéseikkel továbbra is a 1819-es telefonszámon, a NAV honlapjának e-mail-küldő felületén, továbbá e-Papíron, valamint postán, az 1374 Budapest, Pf. 565 címre küldött levélben fordulhatnak a hivatalhoz - írja a NAV közleményében.

A kényelmes ügyintézéshez érdemes felkeresni a NAV online szolgáltatásait - tanácsolta a hatóság a közleményében.
(MTI)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!