Hogyan kell beállítani a Facebook Pixelt?

IT/Tudomány, 2022.10.26

A Facebook Pixel beállítására feltétlenül szükség van annak érdekében, hogy a kampányok valóban sikeresek legyenek és megtérüljenek. Cikkünkben annak jártunk utána, hogy pontosan milyen lépésekből áll a beállítása, továbbá részletezzük a képpont jelentőségét.

Facebook
A Facebook Pixel lényegében egy kódrészlet, amit el lehet helyezni a weboldal forráskódjában. Ennek a kódrészletnek a beillesztésével el lehet érni, hogy a Facebook a regisztrált felhasználók tevékenységét figyelni tudja az oldalon. Ezáltal képes lesz arra, hogy olyan hirdetéseket hozzon létre, amelyek az oldal látogatóit célozzák. Ennek a lehetőségnek köszönhetően pontosabban lehet mérni a konverziókat. Minden online marketing kampányhoz nélkülözhetetlen ennek a kódrészletnek a használata.

A képpont lehetővé teszi a remarketing funkciót

A Facebook Pixel segítségével lehet mérni tehát azt, hogy az elért emberek valóban végrehajtják-e azt, amire a megjelent hirdetés ösztönzi őket. Ez a tevékenység lehet például űrlapkitöltés, feliratkozás vagy vásárlás. Szóval lehet látni, hogy mekkora a konverzió, továbbá azt is, hogy melyik kampánynak és hirdetésnek köszönhető.

A képpont lehetővé teszi a remarketing funkciót, amely minden marketing stratégiának fontos részét képezi. Így megtalálhatóak az oldalon járt emberek, és nekik később célzott üzeneteket lehet küldeni. Ezzel kevesebbet kell a kattintásra költeni, hiszen olyan embereknek jelenik meg a hirdetés, akiket biztosan érdekel a kínálat.  

A Facebook Pixel beállításának lépései

Az említettek mellett a Facebook Pixel abban is segítséget nyújt, hogy szegmentálni lehessen a célközönséget. Segítségével például ki lehet zárni azokat, akik korábban már vásároltak. A Facebook Pixel segít abban, hogy komoly eredményeket lehessen elérni az online marketinggel.

Mindenkinek szüksége van erre a lehetőségre, akinek fontos, hogy sikeresek legyenek a kampányai. A beállítás nem bonyolult, csupán néhány egyszerű lépésből áll. Az alábbiakban bemutatjuk ezeket.

Hogyan kell beállítani a Facebook Pixelt? 

Első lépésként a következő linken a vállalkozáskezelőt meg kell nyitni, és azon belül a „Vállalkozás Beállítása” menüre kell kattintani. Második lépésként az adatforrások menüre kattintva ki kell választani a „Képpontok” lehetőséget.

Következő lépésként az oldalon a „Hozzáadás” gombra kell kattintani. Ezután adni kell a Pixelnek egy tetszőleges nevet, és meg kell adni a weboldal címét. Ezt követően kell a „Képpont beállítása most” opcióra kattintani. A következő részre érkezve kell a „Képpont kódjának manuális beállítása a webhelyen” pontot választani. Itt szerepel a Pixelnek a kódja. Ezt a kódot kell bemásolni a webhely fejléc szakaszának aljára, közvetlenül a címke fölé.

Ezt követően hihetetlen változásokat lehet majd tapasztalni a kampányok során.

(Webrádió)

Címkék

Facebook Pixel
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!