Melyek a Shopify erősségei, és mik a korlátai?

IT/Tudomány, 2022.10.20

A Shopify az e-kereskedelem egyik legismertebb szereplője, melyet profi fejlesztő csapat menedzsel.

Webshop Tulajdonképpen extrém gyorsan létrehozható a saját online piactér, ráadásul kezdőtőke, és programozói tudás nélkül.  

Shopify a magyar piacon

Az egyik legfejlettebb e-kereskedelmi megoldásként ismert, mesterséges intelligenciával támogatott rendszer, mely komoly versenyelőnyt biztosít, ügyesen kihasználva a lehetőségeit.  

Felmerült benned a kérdés, hogy egyáltalán mihez kezdj, ha nem magad akarod kiépíteni a Shopify webshopodat? A jó hír az, hogy a 7Blog ügynökség Shopify webshop készítés szolgáltatása kisegít a bajban. Nyugodtan rábízhatod profi szakemberekre az indulásodat. Ennek előnye, hogy nem csúszol el apróságokon már az elején.  

Bármelyik webshopmotor mellett is teszed le a voksod, végső soron a rátermettségeden és a hozzáállásodon múlik a dolog. Érdemes az üzleti modelledhez, és a termékpalettádhoz leginkább passzolót választani. Fontos szem előtt tartanod azt is, hogy a választásod hosszútávra szóljon. Egy webshop átköltöztetése ugyanis komoly energiaráfordítás és költség.  

A Shopify globális szinten mindenképpen nagyon népszerű, magyar környezetben viszont még mindig kevésbé elterjedt.

Miért nem terjedt még el magyar piacon a Shopify? 

Az admin felület és az ügyfélszolgálat nem érhető el magyar nyelven. Ez az egyik kihívása, ami miatt sokan nem merik választani, pedig cserébe számos erőssége van.  

Ami a költségeit illeti, a Shopify drágább a többi webshopszolgáltatónál magyar szemmel nézve. Nálunk még mindig dominál az a nézet, hogy a magasabb díj a “lehúzással” egyenértékű, ezért a magyar szemlélet szerint az olcsóbb megoldásokat kell keresni. Pedig később ez a hozzáállás megbosszulja magát, és hosszabb távon úgyis többe fog kerülni az “olcsó választás”.  

Egy alapcsomaggal egyébként tökéletes az indulás, mellyel teljes értékű webshopot alakíthatsz ki, bár igaz, hogy bizonyos plusz funkciók csak magasabb csomagokkal együtt érhetők el.  

A havidíj mellett, számolni kell az applikációk költségeivel, valamint a tranzakciós díjakkal. Összességében 6-7 applikációt használnak átlagosan mind a magyar, mind a külföldi felhasználók.  

Annyi bizonyos, hogy szükséged lesz némi angol nyelvtudásra, hiszen a vásárlóid számára elérhetővé tehetsz magyar frontendet, az admin felületen viszont angolul kell boldogulnod.  

Szintén nehézséget okoz a magyar integrációk hiánya. A megszokott fizetési rendszereknek, és szállítási megoldásoknak csupán egy része elérhető most még.  

Melyek a Shopify előnyei? 

Remek megoldást nyújt induláshoz is, hiszen nem igényel extra kezdőtőkét, sem programozói tudást. Felhasználóbarát kezelhetőség jellemzi, egyszerűen menedzselhető admin felület, drag and drop funkció.  

Igényes designt biztosít, nagyon szép grafikai template-ek elérhetők, melyekkel személyre szabhatod.  

Nem kell a tárhellyel, és a hosztinggal bajlódni, csupán a domain név az, amit külön kell intézend. Egy profi, kulcsrakész megoldást kaphatsz a Shopify által.

(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!