Ha a WordPress mellett dönt, néhány dologra érdemes odafigyelni, ezeket gyűjtöttük össze ebben az írásban.
- A WordPress telepítését megelőző lépések
Piackutatás
A saját szektorunkban utána kell nézni, milyen weboldalak léteznek, melyek azok a kulcsszavak, szakkifejezések, amelyek köré ezek a weblapok szerveződnek, kik a versenytársak, mi az erősségük és gyengeségük. Cél, hogy találjunk néhány keresési kifejezést, melyre optimalizáljuk majd a honlapunkat.
Célcsoport meghatározása
A szektoron belül érdemes meghatározni a saját piaci pozíciónkat, miben vagyunk mások, kit szeretnénk az oldalunkkal elérni. Sokszor ennek alapján meg lehet határozni egy olyan réspiacot, amelyen jó esélyeink lehetnek vezető pozíció elérésére.
Domainvásárlás
Ha tudjuk, miben vagyunk mások, és kiket akarunk megcélozni, akkor ennek megfelelően kell egy találó és könnyen megjegyezhető domain nevet választanunk.
Weboldal tervezése
Csak ezek után következhet a weboldal tervezése. Itt még nem konkrét tervekről van szó, inkább a tartalomról, illetve a tartalomnak megfelelő struktúra megtervezéséről.
Weboldal szövegének megfogalmazása
Ennél a lépésnél arra kell figyelni, hogy a kiválasztott kulcsszavak szerepeljenek a címsorokban, az alcímekben, a szövegben, a hiperhivatkozásokban.
Képek kiválasztása
Ha megvan a szöveges tartalom és a szerkezeti terv, akkor keresnünk kell ezeknek megfelelő képeket.
- Telepítés és az azt követő lépések
WordPress telepítése, téma és kiegészítők kiválasztása
A WordPress telepítése nem bonyolult. A telepítés után ki kell választani a témát, amely leginkább megfelel a céljainknak, számtalan előregyártott sablonból választhatunk. A vállalkozás jellegének megfelelő kiegészítőket is érdemes telepíteni, így a tartalom feltöltésekor már ezek kiegészítő lehetőségeit is használni tudjuk (például webshop, bankkártyás fizetés, stb. ).
Tartalom kialakítása és feltöltése
A megírt szöveget és képeket a kitalált struktúrának megfelelően fel kell tölteni a rendszerbe és tesztelni kell. Ennél a pontnál szokták sokan feladni, de pánikra semmi ok, kérjen segítséget a Toptarget Online Marketing Ügynökség szakembereitől.
Keresőoptimalizálás
A tartalmi optimalizálásnál meg kell komponálni a metaadatokat, amelyekben szintén szerepelnie kell a kulcsszavaknak. A technikai optimalizáláshoz érdemes egy olyan kiegészítőt keresnünk, amely elvégzi az oldal elemzését és megmutatja a hiányosságokat.
Tesztelés és publikálás
Ha a tesztelés során minden rendben volt, akkor élesíthetjük a weboldalt.
(Webrádió)
Véleménye van? Szóljon hozzá!