Tartalmi stratégia és tartalom készítése

IT/Tudomány, 2019.09.16

Egy stratégia minden esetben csak akkor lehet igazán sikeres és hatásos, ha megfelelően van kialakítva.

Driveonline Nincs ez másként az online marketing világában sem, ahol ráadásul a megfelelően kialakított tartalmi stratégia alkotja a keresőoptimalizálásnak és a márkaépítésnek az alapját is. A tartalomnak sok kritériumnak kell megfelelni. Fontos, hogy a lehető legmagasabb szintű fogyasztói igényeket is képes legyen kielégíteni, megfelelő arányban tartalmazzon kulcsszavakat és támogassa az adott vállalkozás értékesítési folyamatait is. A Drive Online Marketing szakértői nemcsak, hogy képesek mindezeket megvalósítani a vállalkozásod számára, hanem emellett még az online kommunikációt is megfelelő mederbe terelik, olyan módon, hogy az hatékonyan fenntartható és kiszervezhető legyen. Részedről minimális időráfordítással, abszolút problémamentesen zajlik az eljárás, hiszen mindent kézben tartanak a szakértők.

A tartalmi stratégia készítésének folyamata

A megfelelő tartalmi stratégia elkészítése több lépcsőből áll, mindegyik külön-külön is rendkívül fontos szerepet tölt be a folyamatban, de együttesen viszont maximálisan támogatják a vállalkozás ezzel kapcsolatos célkitűzéseit.

A tartalmi stratégia készítés az alábbi lépésekből épül fel:

● kulcsszó állomány feltérképezése

A Google kulcsszótervezőjét segítségül hívva megállapításra kerül, hogy az adott vállalkozásra vonatkozóan mely releváns kulcsszavakra volt a legtöbb keresés.

● segítő tartalmak kitalálása

A kulcsszókutatás eredményeire építve kimutatható, hogy milyen egyéb segítő tartalmakra lehet még szükség és igény a Google keresőjében.

● tartalmi terv készítése

A Drive Online Marketing szakértői a segítő tartalmakat olvasmányos blog cikkekre osztják fel, és előállnak egy ütemezési tervvel azok publikálására vonatkozóan.

● telefonos szakértői interjú

Egy előzetes felkészülést követően egy szövegíró telefonos interjút készít a dedikált szakértővel.

● SEO-barát tartalmak

Az előző lépésekre alapozva, vagyis a kulcsszavak, a tartalmi terv és az interjú alapján elkészítik a Google- és felhasználóbarát cikkeket.

● könyvfordítói irodalmi háttér

A fenti lépések alapján elkészült keresőoptimalizált cikkek mindegyike egyedi, irodalmi minőséget képviselő és természetesen duplikáció mentes. Ezeket a lépéseket követik a szakértők, amely alapján elkészítik a megfelelő tartalmi stratégiát. A Drive Online Marketing ismeri a siker receptjét, amivel vállalkozásodat felpörgetheted, és még nagyobb bevételt tudsz generálni! Az ajánlatkérést követően - amit akár megtehetsz online is - elkészítik céged számára a megfelelő tartalmi stratégiát!
(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!