Jelen cikkünkben bemutatjuk, hogyan valósulhat ez meg!
Ezért hasznos az e-mail marketing
Mielőtt azonban rátérnénk a
FunnelFlow által forgalmazott marketing automatizációs szoftver működésének részleteire, nézzük meg, miért is rendkívül népszerű az e-mail marketing a vállalkozások körében.
Bár sokan úgy vélekednek, hogy az e-mail marketingnek már leáldozott, valójában nem találunk egy olyan, sikeresen működő céget sem, amely ne használná rendszeresen. Ennek oka pedig az általa biztosított számos funkcióban keresendő. Segítségével többek között új vevőket lehet szerezni, kapcsolatot lehet fenntartani a már meglévőkkel, és újbóli vásárlásra lehet buzdítani őket.
Az e-mail marketing jelentősen javítja az egy vásárlóra fordított marketingösszegek megtérülését. Míg az online hirdetésekkel csak azt érhetjük el, hogy a potenciális vevő vagy vásárol tőlünk, vagy pedig nem, az e-mail marketinggel kapcsolatot építhetünk ki és tarthatunk fent. A jó e-mail marketing ráadásul szakértői pozícióba is emel.
Célzott e-mailek automatizáltan
Az e-mail marketing automatizálásával még tökéletesebb e-maileket küldhetünk a megfelelő időben és személy részére. Akár még az egyes ügyfelekre specifikusan is személyre lehet szabni az üzeneteket. Így tényleg úgy érzik majd, hogy az adott ajánlat kizárólag nekik szól.
Külön célcsoportokra hozhatunk létre e-mail listákat, így egy szegmentált csoport részére küldhetünk leveleket. Az e-mail kampányok sikerességét és népszerűségét az is magyarázza, hogy az általa kínált eredmények könnyen mérhetőek. Hiszen a szoftver segítségével nyomon követhetjük az e-mailek megnyitását, a kattintásokat és más fontos mérőszámokat is, így egy-egy kampány hatékonysága egyszerűen mérhetővé válik.
Az e-mail marketing egy költséghatékony és környezetbarát stratégia, hiszen sem a nyomtatás, sem pedig a postázás költségeivel nem kell számolnunk. Ráadásul jóval kevesebb időt és energiát emészt fel, mint más marketing módszerek.
Minden vállalkozásnak hasznos lehet
Az e-mail marketing tehát egy olyan digitális stratégia, amely során e-mailek célzott küldésével tartjuk és mélyítjük el a kapcsolatot a már meglévő és a leendő ügyfeleinkkel. Magába foglalja az új termékek, szolgáltatások bemutatását, a különféle hírek, információk, újdonságok megosztását, illetve promóciók, ajánlatok küldését is. Támogatja a márkahűség növelését és ösztönzi az eladásokat.
Olcsó kommunikációs, eladási és újraeladási módszer, amelyet az automatizálásnak köszönhetően most még egyszerűbben és gyorsabban elvégezhetünk. Minden működő vállalkozásnak érdemes kihasználni a marketing automatizálásban rejlő számtalan lehetőséget és funkciót!
(Webrádió)
Véleménye van? Szóljon hozzá!