Ennek az az oka, hogy itt el lehet jutni olyan fizetőképes kereslettel rendelkező vásárlókhoz, akik tényleg érdeklődnek a termékeink iránt.
Instagram: miért pont ezt válaszd?
Amikor a
webshop készítés lehetősége felmerült benned, tudtad, hogy kellenek olyan felületek, ahová felkerülve tudathatod, hogy létezel. Ahol megmutathatod, hogy milyen termékeid, szolgáltatásaid vannak, azok hogyan érhetők el. A különböző média platfomok egyike az Instagram, ahol posztok megosztásával kerülhetsz közelebb a potenciális vásárlóidhoz.
Az Instagram elsősorban a képi világra helyezi a hangsúlyt, és csak minimális mennyiségű szöveggel dolgozik, a középpontban egy vagy több kép, illetve videók állnak. Célközönségének a fiatal felnőtteket, valamint a középkorúakat tekinti.
Miért célszerű webshopként használni ezt a platformot?
A kérdésre egyszerű a válasz: általa több követőt lehet gyűjteni és több emberhez el lehet jutni. Ehhez azonban az kell, hogy mindig kreatív, hasznos és aktuális tartalmakat osszunk meg a követőkkel. Olyanokat, amivel könnyen azonosulni tudnak. A tartalomgyártás során a képeknek és videóknak nem kell profinak lennie, hiszen a cél az, hogy minél jobban önmagunkat adjuk.
A túlzásba vitt retusálások ugyanis a követőkből ellenérzést váltanak ki, hiszen az egyszerű és átlagos emberekhez szeretnénk eljutni, nem a luxuséletet élő celebekhez. Webshopként nagyon fontos platform, célirányosan át tudod navigálni a saját oldaladra a látogatókat.
Hogyan szerezhetsz követőket az Instagramon?
A titok a rendszeres, releváns, minőségi tartalmakban rejlik, igaz, ez sok időbe fog telni, de,ha felépítesz egy masszív követőbázist, növekedhet a tényleges bevételed is. Hirdethetsz, de vigyázni kell: a rosszul teljesítő posztokat nincs értelme kiemelni. Ezért soha ne állj neki önállóan hirdetéseket készíteni, mert az egy olyan komplex feladat, amivel megfelelő háttértudás nélkül nem szabad kísérletezgetni.
Tippek az Instagram használatához
- Feltétlenül hozz létre magadnak egy üzleti profilt, azaz soha ne hirdesd a termékeidet a saját oldaladon.
- A felhasználóneved legyen a vállalkozásod vagy a céged neve, fantázianeve, ékezetek és speciális karakterek nélkül. Ezt célszerű úgy megalkotni, hogy azonnal következtetni lehessen a vállalkozásod tevékenységére is.
- Profilképnek a saját logódat használd, ezzel tud majd beazonosítani a leendő vásárlód.
- A biokitöltése nagyon fontos, mert leírásként szolgál a fiókodra nézve. Itt adhatod meg a legfontosabb információkat magaddal kapcsolatban, lényegében itt tudod „eladni” a vállalkozásod is. A bióban szerepelnek majd a közvetlen elérhetőségeid is: telefonszám, e-mail cím, fizikai boltok esetében helyi cím).
- Elengedhetetlen a rendszeres posztolás, legalább heti 2 vagy 3 alkalommal.
Az Instagram nagyon fontos platform a webshopok életében, általa sok olyan emberhez eljuthatsz, akikből vásárlók generálódhatnak. Élj a lehetőséggel te is, és szerezz minél több vásárlót.
(Webrádió)
Véleménye van? Szóljon hozzá!