Azt gondolod, hogy a régi blogcikkekkel már nincs teendőd?

PR-cikkek , 2023.11.20

Amikor különféle marketingfogásokat sorolnak fel ilyen-olyan marketinggel foglalkozó oldalak, akkor általában mindenhonnan ugyanaz folyik: hogyan posztolj a közösségi médiában, mire figyelj a honlapod kialakítása során, ne temesd a hírlevelezést, írj blogot, stb.

Klikkmarketing Ugye, számodra is tökéletesen ismerősek ezek a témák?

És persze jól tudjuk, hogy rogyásig ismételtek, mégis van velük bőven teendő, ugyanakkor akadnak olyan apró, mondhatni nüansznyi dolgok, amelyeket szintén megléphetsz, és hihetetlen eredményeket hozhatnak a számodra. Mutatjuk is, hogy mire gondolunk!

Te már hány bejegyzést írtál a blogodra?

Tudod esetleg szám szerint? Tudod, hogy mennyi munkaórát öltél bele abba, hogy minél jobb cikkek kerüljenek ki az ujjaid alól? És mi történt velük? Megosztottad őket, és két hónap múlva már senki sem foglalkozott velük. Ha elolvasod a Klikkmarketing alapítójának legújabb könyvét, akkor számtalan olyan ötletet kaphatsz, amik teljesen más nézőpontból születtek.

Vegyük például a régi blogcikkeket! Azt hiszed, hogy azokkal már semmi teendőd nincsen? Hogy azok már úgysem tudnak neked látogatót, ezáltal bevételt generálni? Ennél nagyobbat aligha tévedhetnél! Ugyanis nagyon is megéri elővenni néhány régi írást, és kicsit leporolni, aktualizálni őket! Hogy melyik cikkeket érdemes ilyen szempontból kiválasztani?

Mindenképpen azokat, amelyeket a megjelenéskor is többen olvastak, sokan kattintottak, vagyis népszerűnek minősültek a többi cikkhez viszonyítva. De ha jók voltak már akkoriban is, akkor mégis miért nyúlj bele? Mutatjuk!

Aktualizáld a régi cikkeket!

Nem azt mondjuk, hogy teljesen változtasd meg az adott bejegyzés témáját, de egy-egy új bekezdés vagy mondat mindenképpen tud értéket hozzáadni, hiszen a világ és benne minden változik. Könnyen lehet, hogy a cikk megírása óta sokkal többet tudunk a szóban forgó témáról is.

Sőt, akár az azóta más néven futó jelenségeket vagy akár oldalak nevét is átírhatod. Gondolj csak a Twitterre és az új nevére. De teljesen jó megközelítés az is, ha újrakeresed a hozzá kapcsolódó kulcsszavakat, lecseréled a bejegyzésben használt képeket, és frissítheted az oldaladra vezető linkeket is.

Ha ezeket mind megteszed, akkor SEO szempontjából biztosan ütős kis bejegyzésed lesz, amit a Klikkmarketing szakemberei szerint is remek módokon tudsz majd felhasználni a jelenlegi marketinged során is!

Egy blogcikk ezer élete…

Ha valóban szeretnél profin marketingelni, akkor érdemes annak is utánajárni, hogy mit is tudsz kezdeni egy blogra szánt cikkel! Irány vele a hírlevél, a közösségi média, készíthetsz belőle YouTube videót, megannyi lehetőség vár arra, hogy minél jobban kiaknázd a benne rejlő lehetőségeket!

Ha ezt mind megteszed, akkor nem csupán szakmailag fogsz kitűnni a többi versenytárs közül, de megjelenés szerint is. A felhasználók ugyanis szeretik az ilyen jellegű tartalmakat és azt is, amikor minden mindennel összeér! Ne hagyd hát parlagon heverni a régi cikkeket sem, lehelj beléjük új életet!

(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!