Hogyan írj jobb hirdetésszövegeket, és növeld a forgalmadat?

PR-cikkek , 2023.12.19

Különféle marketingeszközök állnak a cégek rendelkezésére, hogy megismertessék a márkát, a terméket vagy szolgáltatást a célközönséggel, ezáltal növeljék a weboldal organikus vagy fizetett forgalmát.

Írógép A hirdetések, a fizetett forgalom célja a konverziók vagy leadek növelése a látogatók egy adott webhelyre vagy céloldalra terelése révén. A szabályozhatóság jóvoltából pontosabban nyomon követhető és mérhető, mint az organikus forgalom, hiszen a hirdetésekre jobbára csak olyanok kattintanak, akik számára azt láthatóvá tesszük.

Azonban nemcsak a beállításokhoz kell érteni, hanem a hirdetésszövegek írásához is, így ha ez kínai Neked, és profi kézben szeretnéd tudni, a PPC hirdetéseidet, bízd az Adlabra! Amennyiben magad futnál neki, összeszedtük a legfontosabbakat.

A hirdetések célja

Az online hirdetések egy márka, termék vagy szolgáltatás népszerűsítését szolgálják, és megjelenhetnek valamennyi felületen, a keresőkben éppúgy, mint a különböző csatornákon. Számos tényező van hatással arra, hogy egy hirdetésből lesz-e kattintás, illetve abból konverzió. Ösztönző, lényegre törő, releváns hirdetésszövegeket kell írni kulcsszavak használatával, azonban ez a gyakorlatban nem ilyen egyszerű.  

A digitális hirdetésekért is fizetni kell, mint a hagyományos offline hirdetésekért, azonban az online hirdetések ára dinamikus árképzésen alapul. A leggyakrabban használt forma a PPC modell, amelyben a hirdető minden alkalommal fizet, amikor a hirdetésre egy felhasználó rákattint.  

Hogyan írj szövegeket?

Több leadet szeretnél generálni és növelni az eladásokat? Alkalmazz hatékony szövegírási stratégiákat, amelyek hozzásegítenek, hogy a hirdetéseid kitűnjenek a tömegből, és megragadják az emberek figyelmét.  

Jó, ha tisztában vagy azzal, hogy az emberek nem logika szerint vásárolnak, hanem érzelmek által, és logikával igazolják azokat.

Ahhoz, hogy jó szövegeket írj, meg kell értened a célközönségedet, úgy kell írnod, hogy a tartalom vonzó legyen számára, tartalmazza mindazokat a hasznos információkat, amelyek felkelthetik az érdeklődését.  

Nem szabad elfeledkezni arról sem, hogy egy kép többet mond ezer szónál, vagyis a hirdetéshez egyedi multimédiás tartalmat - képet, videót - is csatolj!

Milyen szövegírási stratégiák közül választhatsz?

Hirdetésszövegeket rendszerint spontán írunk, azonban ötlettelenség, elakadás esetén jó lehet ismerni a különféle stratégiákat:

  • A 4C stratégia szerint a meggyőző szöveg érthető, tömör, érdekes, vagyis a célközönség problémájára koncentrál, valamint hiteles.  
  • Egy másik stratégia más módszert alkalmaz, egy probléma felvetésével az érzelmekre hatva beszéli rá az olvasót a megoldásra.
  • A Híd, híd után stratégia a szükségletekre, vágyakra alapoz, és mások példáján keresztül mutatja az utat az ideális állapothoz.  
  • A legismertebb az AIDA, ami a figyelem, az érdeklődés felkeltése révén teremt vágyakozást és ösztönöz cselekvésre.
  • A történetmesélés pedig a hagyományokra alapoz.  
 
Mindig a célnak, a tartalomnak megfelelő stratégiát válaszd!

(Webrádió)
 

Véleménye van? Szóljon hozzá!



Tetszett a cikk?

Ha igen, kérjük like-olja weboldalunkat!
Kövess minket a Facebookon!