A német tuner első körben természetesen a motorhoz nyúlt hozzá és némi módosítással 522 lóerőt és 652 Nm nyomatékot csalogatott elő a 6,2 literes szívó V8-as erőforrásból. A GeigerCars a gyárit egy új szívósorra cserélte és természetesen módosított a motorvezérlő elektronikán is. A Z51-es Corvetteből átvett kipufogórendszer pedig jelentős segítséget nyújt a gázok távozásának felgyorsítása érdekében.
A GeigerCars jó tunerhez méltóan a fékrendszert sem hagyta parlagon, elől új, hatdugattyús féknyergekkel látta el az egyébként kapitális méretű, 378 milliméteres tárcsákat. A hátsó fékek valamivel kisebb, 355 milliméteres tárcsákat kaptak és a fékeket kiszolgáló csöveket is megerősítették. A gyári lengéscsillapítók helyét a minőségi KW V5 Clubsport gátlói vették át.
A GeigerCars a felnin sem spórolt, hiszen a születésnapi Corvettre az OZ rendkívül látványos Ultraleggara HLT felnijeit választották, méghozzá szemet gyönyörködtető bronz színben, amely tökéletesen illeszkedik a különleges sötétzöld fényezéshez. A sportautó kapott még egy szénszálas műanyag első kötényt és az eredetitől nem jelentősen eltérő, de sportosabb hátsó szárnyat is, valamint a gépsárkányon hangsúlyosabb kialakítást kaptak a légbeömlők is, amelyek a jobb hűtést hivatottak szolgálni, amellett persze, hogy rendkívül mutatósak.
A német tuning cég természetesen a belső térről sem feledkezett meg, ugyanis a speciális kagylóüléseket világos bézs bőr teszi még ellenállhatatanabbá. A bézs szín a fekete bőr részeken is feltűnik, hiszen világos barna varrás teszi egyedivé az enteriőrt.
A GeigerCars azt nem árulta el, hogy a 45. évfordulóját ünneplő cég mennyit szándékozik gyártani a Chevrolet Corvette C8 Stingray 45th modellből, egy biztos, hogy az autó 149.900 eurós, azaz jelenlegi árfolyamon átszámítva mintegy 59 millió forinttól fog indulni.
(Webrádió)
Címkék
GeigerCars
Chevrolet Corvette C8 Stingray
Galériánk
Véleménye van? Szóljon hozzá!