A Toyota motorházteteje alatt egy 1,6 literes, figyelem 3 hengeres erőforrást találunk, amely azonban egyáltalán nem gyenge, hiszen 261 lóerőt és 360 Nm nyomatékot présel ki magából. Ráadásul a távolkeleti méregzsák sport összkerékhajtást is kapott, amelyhez egy 6 gangos manuális sebváltó csatalkozik. Az autót a Toyota Gazoo Racing World Rally Team szakembereivel közösen fejlesztette.
A kék sarokban a Mini generáció gyárilag legerősebb modellje a Mini John Cooper Works GP áll, amelynek 2. 0 literes és négyhengeres erőforrása 306 lóerő és 450 Nm nyomaték leadására képes. A két autó súlyában sincs jelentős különbség, a GR kicsit nehezebb angol eredetű, ám jelenleg a BMW-hez tartozó riválisánál.
A negydmérföldes, azaz 402 méteres gyorsulási verseny mellett rugalmasságot és féktesztet is mértek a két autó között, a poént természetesen nem lövöm le, de annyit elárulhatok, hogy az egyik összecsapást a Toyota GR Yaris nyerte.
(Webrádió)
Címkék
Toyota GR Yaris
Mini JCW GP
Véleménye van? Szóljon hozzá!